لماذا تأخر سقوط النظام الايرانى عن الوقت المتوقع ؟ فى رأيى اللى ممكن يحتمل الخطأ او الصواب انه تأخر بسبب الحسابات الأمريكية الغلط الحسابات المبنية على قياسات رأى المعارضة الإيرانية