




أنا مهما روحت وجيت و دُورت أولفيت مش هلقى غيرٍك بيت على أرضك إتربيت وف حضنك اتدفيت وبقالى عزوة وبيت من نيلك اتوضيت وف المقام صليت ورفعت إيدى دعيت وأكلت
البلد دي فيها سر ومهما تكبر لسه شايفنها عروسه حلوه زي بدر التمام أمورة علي راسها كحكاية بسكر و ديل الحصان مخلي مشيتها غندورة لسه شايفنها زي ماتكون عقد لولي
لو فاكر هابكى و بدموع ؟؟ واقفل على نفسي واولع ف شموع ؟؟ أو تنزل دمعه علشانك والا احزن لحظه على فراقك واصرخ وبصوت مسموع أوأطلب وأتمنى وأحلم وياك برجوع
….. …. …… كالنوافذ حروفنا ….. منها تطل أرواحنا … هاربة من أوجاعها خلف كل نافذة قصة وخلف كل قصة حروف مختلفة وقلوب أدماها رحيل …. فقد ….. هجر ..