واضح إن موسم 2025 مش بس موسم مسلسلات وأفلام، ده موسم ألقاب كمان! فجأة السوشيال ميديا سخنت، وتحولت من متابعة الأعمال لجدل كبير حوالين سؤال واحد مين الأعلى أجرًا والأعلى مشاهدة
الشرارة بدأت بمنشور لأحمد العوضي، كلامه كان بسيط في شكله، لكنه تقيل في معناه أنا الأعلى أجرًا والأعلى مشاهدة أحلى مسا على إخواتي
جملة واحدة قلبت الدنيا، وخلت الجمهور يدخل في لعبة التأويل يقصد مين الرسالة رايحة لمين وهل في أسماء معينة في دماغه
وما هي إلا دقائق، إلا ومحمد إمام يدخل على الخط بمنشور تاني بنبرة واثقة ولمسة سخرية واضح إن الكنج حارق ناس كتير أوي بس مش مهم رد مختصر، لكنه كفاية يشعل النار أكتر ويخلّي الجمهور ينقسم فرق وتشجيع.
كده بقينا رسمي قدام أزمة جديدة بعنوان مين الأعلى أجرًا وكل نجم شايف نفسه رقم واحد. العوضي عايش حالة نجاح واضحة وموسم قوي، ومحمد إمام بيأكد رجوعه بقوة في السينما والدراما، والاتنين بيتنافسوا مش بس على النجومية، لكن كمان على التريند والأرقام والفلوس.
السؤال الحقيقي بقى هل اللي بيحصل ده خلاف حقيقي ولا هزار تقيل محسوب ولا مجرد تسخين للجمهور قبل نزول أعمال جديدة وكلها لعبة ذكية على السوشيال ميديا
في النهاية، يمكن اللقب مهم للنجوم، لكن بالنسبة للمشاهد الموضوع أبسط من كده بكتير مش فارق مين الأعلى أجرًا الفارق فعلًا مين الأعلى فنًا والأقرب للناس.

