محمد أخو رفيده، سالها يوم رفيده ازاي نقدر نكون اكثر تلقائيه في حياتنا
*رفيده:* التلقائيه بتيجي مع الثقه بالنفس، لازم الواحد يكون مرتاح مع نفسه ومع اللي حواليه، ويعبر عن مشاعره وافكاره بكل حريه
*محمد:* طيب، ازاي نزيد ثقتنا بنفسنا عشان نكون اكثر تلقائيه؟
*رفيده:* في كذا حاجه، زي اننا نتقبل نفسنا زي ما هي، ونركز على ايجابياتنا، ونعمل حاجات بنحبها، ونتعلم من اخطائنا
محمد: هل التلقائيه شيء كويس؟
رفيده: ايوه، لما تكون انسان تلقائي، تكون جميل اللي جوه قلبك يكون على لسانك، على طول تكون شخص نظيف من جوه
محمد: تمام، شكرا لك على النصائح القيمه دي. لو عايزين نضيف حاجه ثانيه، اتفضل.
رفيده: اتمنى ان الناس تكون مرتاحه مع نفسها ومع اللي حواليها، وما تخافش من انها تكون نفسها
محمد: شكرا لك جدا على الحوار الممتازه يا رفيده، واتمنى انك تزيدينا بمعلومات اكثر واكثر.

