كتبت/ابتسام كامل الحفاظ على طيبة القلب وسط الأذى النفسي مش ضعف، بالعكس ده قوة حقيقية. بس القوة دي محتاجة وعي وحدود واضحة علشان ما تتحولش لاستنزاف. ودي بعض الحاجات تساعدك