فإن مضت الأيام و غيبها الزمان فلا تظنوا قلبي عنها قد توانى ستبقى بقلبي .. و إن جار المكان و تبقى بذكراها روحي مصانه و إن كتبوا الحب فى سفر
فإن مضت الأيام و غيبها الزمان فلا تظنوا قلبي عنها قد توانى ستبقى بقلبي .. و إن جار المكان و تبقى بذكراها روحي مصانه و إن كتبوا الحب فى سفر
مع أول أذان مغرب في أول يوم رمضان، في إحساس مختلف بيدخل القلب…………. كأن الدنيا بتقولك: “لسه في فرصة”. يمكن علشان كده ناس كتير بتستنى الشهر ده تحديدًا علشان تبدأ
الشباب دايمًا هم القوة الحقيقية لأي مجتمع بس القوة من غير وعي ممكن تبقى خطر مش ميزة في زمن الموبايل المفتوح 24 ساعة بقى سهل أي فكرة تدخل دماغك وصعب