في ناس كتير حوالينا شكلهم طبيعي جدًا… بيضحكوا، بيهزروا، وبيعيشوا يومهم عادي. بس الحقيقة؟ جواهم معركة محدش شايفها. ممكن تبقى واحدة بتضحك طول الوقت… لكن أول ما ترجع بيتها، بتعيط
لا يوجد جرح ظاهر، ولا خبر سيئ يمكن أن تشير إليه وتقول: من هنا بدأ الألم. ومع ذلك، تستيقظ وأنت تشعر بثقلٍ في صدرك، كأن روحك حملت ما لا يُرى.
عن الذين يبتسمون وهم يتألمون في ناس بتتوجع بصمت بتعيش كل لحظة كأنها اختبار جديد لقوة ما بقاش فيها بيضحكوا في وش الناس ويتكلموا عادي لكن جواهم في صوت صغير