ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ وصلنا لنهاية الطريق والعمر أوشك ع النفاد ونقشنا ياما ذكريات فى محطة الزمن اللى فات بس الحنين سايب براح فى القلب منك ينتقم ويقتل الروح بالبطئ وما عدت أطيق