بقلم عبد السميع المصرى
عندما يبكى الرجال
ليس بكاء العين. ولكن بكاء القلوب
بكاء الم وأنين. من جرح السنين
عايش وحيد وحدانى. وقلبى يبكى زمانى
مرت ايام وايام. وانا مع الاحزان
نفسى فى ايد. تطبطب عليه
وكلمه حلوه. من قلب ابيض
نفسى،،،،،، نفسى قلب يحس بقلبى
ولا حد حاسس بيه
خلاص راحو خلاص راحو الحبايب
وبقيت في الدنيا غائب
بعدى يومى وبعدى الساعات
بعدى الدقائق. كأنها سنين
زمن مبيجريش كانو الوقت وقف عندى
خرجت من احزانى ودموعى والأمى
خرجت ليوم جديد خرجت لابقى سعيد
لكنى تذكرت قلبى وتذكرت الامى واحزانى
فرجعت وحيد ،،،،،، وحيد ،،،،،،. وحيد

