بيقولوا على الدموع مطر يبقى عيونهم سماء وبياض العين سحاب والسواد اكيد مش تراب وبسمتك هي القمر والشمس تبقى في طلتك والنجوم بتظهر فى سكتك يا حلم طال ليه الانتظار