قصيدة حب مكتوبة بحبر قديمة ومنسية وفي الشباك مرمية وكان عنوانها رومنسية ولما حاولت اقرأها عليها تراب ملي ايديا وعنوانها اللي كان مكتوب رومنسية وقصة حب بين اتنين وفيه قسية