بقلم د/إلهام حسنى في كل واحد فينا، في دايرة صغيرة جدًا من الناس بنحب نتعامل معاهم… مش لأنهم لطاف زيادة، ولا بيضحكوا على طول، بس لأنهم واضحين، صادقين، وبيخلونا نرتاح.