مش بنروح للي مستني يراجع أخطائنا ويعملنا محاضرة توبيخ إحنا غريزيًا بنجري على “الحنون”. اللى بحنانه بيساع جروحك كلها وحاسس بيك حتى من غير ما تتكلم. الإنسان المنهك مش محتاج